Träningsvärk är för mesar!

Jag borde ha somnat för längesen. Jag ska hämta Jenny 07,10 imorrn, sen ska jag lära henne hur man fixar en konferens a la Elin. Å sen, ja sen ska vi skrubba väggar å tak å toaletter så dä står härliga till.
Dä ä så roligt på jobbet just nu!♥

image651
Å mä den här bilden vill jag bara säga att mina ben värker å att jag tyvärr inte tror jag kommer kunna springa nåt mer i vår. Träningsvärk? Aldrig i livet!

Gonatt!

Publiken säger
Postat av: Sandra

Svar. Nää ja förstår verkligen itne det heller... att de inte kräks så fort de kommer innanför dörren... så jävla vidrigt.. sen är de säkert överdrivet allt.. de vet man ju inte.. men ändå!!

hehe, sjukt jobbigt med träningsvärk.. de fick ja med från förra veckans löparpass samt fotbollsträning... men tur är det väl att oftast går de över på några dagar..men de är riktigt jobbigt ibörjan.

Postat av: carro!

Ja gör det, oftast så kan jag ju eftersom mathias jobbar hemma. Så det funkar :-)... Skönt att komma iväg lite ibland, plus att man får tjäna lite pengar hihi...

Duktig du är som springer ;-P. Tänk om jag oxå kunde vara så duktig, hihi..

kramar

2008-02-26 @ 12:22:27
URL: http://metrobloggen.se/felixensmamma
Postat av: Anonym

jag har nasim ocksa jobbat som konferansfixare i mina dar

2008-02-27 @ 11:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback