Aaaaah!

Dä får ju inte vaaa sådär nervöst. Jag blir helt galen här hemma i soffan. Herreguud!  Jag bytte faktiskt kanal ett tag i slutminuterna, jag vågade inte see. Men slutet såg jag, å då va dä tur jag inte har rakat benen på ett tag för då hade ju inte dä håret kunnat resa sej som dä gjorde. Aaaaah.
Therese å jag funderar på å starta en lurv-trend.

Jaja.

Ikväll ska jag nog ner te Tanja. Dä va alldeles för längesen vi sågs.
Vi har endel å gå igenom i å mä detta.

Förresten, Kakel ni vet. Dä där briljanta pop/rock bandet här i Hultan.
Jag anser mej ju va deras manager å kräver 20% av inkomsten.
Ni glömmer inte å lyssna på deras musik va?
Häääääär

Ja, jag fjäskar. Hurså?
Dom utnyttjar faktiskt min skrivkunskap.
Dom tvingade mej å skriva om dom till Kommunens hemsida.
Därmed anser jag mej även va pressansvarig. 30%, tack!

Publiken säger
Postat av: Ingeborg

Ja, jag förstår det. Tjänade man bra då? Man har ju hört att man tjänar grymt bra om man gör sånt där!

Postat av: Hannah

Ah, men de är de jag funderar på : ) så de blir nog så du! Jo, de skulle nog se lite kul ut :P

2008-01-23 @ 19:49:42
URL: http://ejnersten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback