Effektiv Me.

Ibland kan jag göra mycke på kort tid. Idag har jag t.ex
Jobbat, köpt hästmat, varit hos morfar som fyller 83 år idag, varit i stallet, solat.
Å..lagat mat. Ganska mycke faktiskt.

Mormor: Hur va dä i Helsingborg?
Jag: Skitbra.
Mormor: Va hans föräldrar hemma han ni bodde hos?
Jag: Japp.
Mormor: Pratade ni mä dom?
Jag: Men jaa, dä ä väl klaart.
Mormor: Tur. Man vet aldrig..ibland är ni ju..

Vad vi är ibland fick jag inte veta. Va tror du Tanja?
Dä kan inte va otrevliga.

"Le inte åt oss, vi är inte trevliga"
Sa Tanja när en tant åkte förbi oss i sin lilla golf å log.

Publiken säger
Postat av: Sofia

Sån där är jag med, Marabou har en tendens att få vita hårstrån i sin svarta man, som alltid rycks bort, ser ju ut som en häxa annars ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback