EgoElin bloggar om Hockey.

Jag har varit i Virserum på hockey idag mä mina pinglor Malin å Jejja.
Dä va så längesen att jag inte ens kom ihåg vart ishallen låg. Rätt så pinsamt.
Men dä var..roande..å kallt. Å dom vann. Malin å jag va mest imponerade av domarna. Dom håller minsann inte på å mesar å åker å byter efter 2 minuter på isen..dom åker troget fram å tebax. Å att dom ens vågar va där inne är ju helt galet..dä ä ju totalt livsfarligt när dom ska slåss å dä ska kastas klubbor hej vilt.  "Ååh, titta på han..nu plockar han till å mä upp klubban åt han"
All cred till domarna alltså.

Å som vanligt blir dä ju roligare om man låssas va Hockeyfru,
så i smyg bestämde jag en låssasman. Guess who.

Dä fulaste va hejaklacken. Inte utseendemässigt alltså. Utan hur dom låter
"Visserum klapp klapp klapp Visserum klapp klapp klapp"
För fan. ViSHCErum säger man!
precis som att man säger ärter å inte ätter!

Å nu veet jag att dä är en massa virserumsbor som läser här.
Dä gör dä hela så mycke roligare!
Hahaaa!

Publiken säger
Postat av: Ingeborg

Jag tycker alltid att det vore lite kul om dommaren kunde få på moppo! Haha, i boxning eller så också!

Postat av: Anonym

Hmmm . Undrar vem du var hockey fru åt igår? vore intresseant att veta:)Finns det några hockeyhunkar i virserum?

2008-01-26 @ 12:43:03
Postat av: Mikaela - hockeyfru

haha, kul att låssas :) gulligt!

2009-01-04 @ 21:50:38
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback