Ett år av kärlek å haaat.

Idag firar jag 1 år mä mitt rosa tidsfördriv. Alltså bloggen.
Dä ä stort. Å jag tycker om den, förutom när den inte samarbetar. Då är tabortblogg-knappen nära å bli intryckt både en å två gånger. Men fan, ett år..dä är rätt länge ändå. Orka mä mej i ett helt ååår. Hur gör ni dä?

Å så fyller Linnea 25 år idag. Våran Norge-brutta.
Grattis till dej!

Dä betyder att för exakt två år sen i skrivande stund stod jag på
Atlanic King i Norge
, luktade fisk å förmodligen drog ben ur tusentals laxar.
Dä va dä enda jag gjorde i början. Lättast tänkbara grej.
Jag fattar inte hur man kan sakna å hålla på å
 frysa ihjäl, lukta fisk, få ont i handlederna eller stressa ihjäl sej.
Men, i do. Däremot äter jag helst inte lax....



Publiken säger
Postat av: Sandra

Svar: jaaa håller verkligen med dig. känner mig som en gammal kärring idag. ont i benen som tusan! men kul var det så det är värt smärtan. haha..

Hoppas du får en bra dag.

Postat av: Ingeborg

Precis. Allt är förberett. Smart, mycket smart!

Grattis bloggen! Bra kämpat!

Har du alltså jobbat som fiskrensare i norge? Haha, var det tufft?

2008-01-23 @ 13:42:35
URL: http://brutalchoklad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback