Förlåt.

Jag vet, ni sliter erat hår å undrar vart jag håller hus?
Men här är jag. Livs levande men mä skitont i höger halshalva.

Jag har jobbat idag. Sen har jag hämtat spån till min kära häst. Jag öste å öste.
Fast där ljög jag, pappa öste. Jag lyckades mä 2 säckar tror jag.
Sen började dä spotta in massa mer spån genom massa rör. Då hade jag fullt upp å gnälla om att jag har spåån öööverallt å dä kliade å dä kom i ögonen. Å så frös jag om handen.

Ja, sen kom jag hem. Trodde att nu, nu är dä jag å bloggen.
Nepp. För jag blev akutbarnvakt.
Hämtade mina små skruttfisar för deras föräldrar har magsjuka.
Alltså min syrra, å den där Gerry.
Jag är för snäll för å va sann. I love me.♥

Jag tränade Adam på å gå. Men han är för feg. Han bara sätter sej ner.

Nu. Ostmackor.Pm.Outsiders.

Imorrn-FlYtTa

Publiken säger
Postat av: Sofia

Haha, lite vis låter du nog allt ;) Men försent är det inte, finns ju en massa utbildningar och universitet att välja på.. Om man orkar.. (a)

Postat av: Hannah

Yes i know ; ) och tur är väl de! Emma sa att hon såg att dom sökte 4 nya till HOST, hehe.

2008-01-07 @ 20:24:12
URL: http://ejnersten.blogg.se
Postat av: johanna

Vart ska du flytta då? Nyfiken :)

2008-01-07 @ 22:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback