Har du någonsin...

Dejtat en av dina bästa kompisar? Berätta lite, hur gick det?'
EgoElin dejtar inte. Dä ä för fånigt för min smak.


Blivit arresterad? Berätta lite?
Nej. Jag är en skötsam liten fröken. Däremot skrek rävkärringen ofta att
"om ni inte försvinner här ifrån så ringer jag poliiisen"
Jaja, känsliga tantskrälle.


♥Sagt att du älskar någon utan att mena det? Berätta lite!
Dom orden kommer sällan sällan ur min mun. Så I guess svaret är. N.E.J


Haft ett one night stand? Berätta lite?
Jag ser mej mer som att jag isf är ett.
Ni vet när man råkar inte komma hem från Harrys. T.ex.


♥Busringt till någon, vem och varför?
Dä gjorde vi alltid förr. BRIS va ju såklart jättekul. Skäms på oss som gjorde så.

First time ever jag svarar på frågor från
Tjejsnack

Jag har till å mä fått mejl om att dom kanske slutar skicka mejl
 till mej om jag inte svarar.


Publiken säger
Postat av: Ingeborg

Hahaha, det var värst vad du var snäll. Japp, det var läskigt att köra här i början, men nu börjar jag vänja mig, så det är inte lika faligt längre. Bara tuta och köra - bokstavligt talat.

Postat av: Sofia

Haha jasså du, får man fråga varför? ;)

2008-01-08 @ 14:38:01
URL: http://metrobloggen.se/soffipoff
Postat av: Ancha

Jag stal listan:)

2008-01-08 @ 21:58:14
URL: http://newshit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback