Hemma hos EgoElin. Försök 2.


Livingroom. Fast ja, dä ska upp gardiner å fönserstuff.
Å tavlor å matta å lite flowers på golvet å sånt.
Å min vita pärlsoffa har fått ta ett steg tillbaka för kamelen,
 som jag valt å kalla den.
Mamma tyckte jag behövde en ny. Så hon slog till. Gracias.
Alltså. Inte klart.


Kitchen. Notera hammaren på bordet. Jag är en händig kvinna.
Men. Inte klart.


Toilet. Oxå välidgt kal än så länge.
Inte klart.

Resten får ni se imorrn. För nu orkar jag inte segblogga mer.
Gonatt mina skatter.

Publiken säger
Postat av: anders

du ar inte bara snygg, du ar handig ocksa. grattis till tanja

2008-01-11 @ 06:19:57
Postat av: anders

jag ar inte bara snygg, jag ar brunar an dig ocksa, grattis anders

2008-01-11 @ 06:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback