Hur tänkte jag här?

image579
Dä här är mitt sovrumsfönster. Dä har inga persienner.  Än.
Jag hoppas jag får dä.
Smidig som jag va tänkte jag att Aaah jag hänger upp ett påslakan bara.
Men va ger ett påslakan fullt mä en massa Ja'n för budskap egentligen?
Stackars mina grannar. Va ska dom tro om mej.
Snart börjar dä väl knacka på här mitt i nätterna.
Några gubbsjuka kräk finns dä säkert. Huvvaligen. Nu är dä väck.
Jag får byta till ett lite mer..normalt.

Å ja, dä har råkat hänga där två hela dagar när jag har varit sjuk.
Orka drygt bry sej om sånt då.

Publiken säger
Postat av: Ingeborg

Haha, ja men då är det nog bättre! Jo, man behöver lite miljöombyte ibland!

Är det bara jag som tycker det ser ut som om det står på arabiska på påslakanet? Haha, vad tror du om dina grannar egentligen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback