Its over..thank God.

Pew. Nu är A-kassan igång å mitt pensionssparande oxå. Stalker-Tobbe gav mej värsta pension-lektionen igår..men idag kom jag inte ihåg ett dugg. Sorry, men du kanske va snäppet bättre än mej på företagsekonomin..trots allt. För att du har pluggat ekonomi i flera hundra år efter dä känns som en petitess.
I alla fall fattade jag i princip ingenting av vad vi pratade om. Jag sa mest mm å ja preciis. Sen skrev jag under några papper sen va dä klart. Men jag fick ångest när hon sa att jag inte kommer kunna röra pengarna förrän  jag är 55. Fan, jag ska aldrig bli 55. Jag vill inte. Aaaah!

Jag har haft min skruttunge på besök oxå.
Då kan dä se ut såhär.
image558
Big smile tema svartvitt.

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback