Jag å min vita hatt.



image519

Jag är kär i min vita hatt♥
Men! Den är ganska skitig, å jag vet inte om jag vågar tvätta den.
Jag är rädd att den aldrig blir densamma efter dä.
Å dä här är inget i-landsproblem.
Whaaat to do.

Å ja, okej då. Jag va väl lite kär i mannen behind me oxå.
I ungefär..2 timmar.


Publiken säger
Postat av: Ingeborg

Hahahaha. Fett cool hatt. Me like!

I know. Jag kände mig riktigt händig!

Postat av: Sofia

En sån hatt hade jag också fast brun men den gav jag bort efter att min syster och min kompis sagt att jag såg ut som en kvinnlig Håkan Hellström, så den åkte bort bums. ;)

2008-01-08 @ 21:08:49
URL: http://metrobloggen.se/soffipoff
Postat av: Sofia

Njaaaee... Han är visserligen väldigt söt och charmig och är riktigt medryckade att titta på, fast musiken kan man diskutera om.. Den enda acceptabla låt är känn ingen sorg för mig göteborg och jag hatar att jag älskar dig. Men men, du ska vara glad om att du är ensam om honom!

2008-01-08 @ 22:32:46
URL: http://metrobloggen.se/soffipoff
Postat av: anders

oj nu skulle jag kommentera blogen men nu maste jag visst kommentera sofia.... elin ar inte nara hakan for han ar min.. darfor har jag honom i en bur under min sang

2008-01-09 @ 09:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback