Jag mår illa.

Min lilla SkruttFis har fått magsjuka. Å såklart mår jag superilla nu bara för jag råkade va nere å leka mä henne lite förut. För övrigt kan hon varenda bokstav i alfabetet. Å hon är bara 2 år å 9 månader. Visst är hon väl fantastisk.
Men så är hon ju medlem i Kennmark-släktet oxå.
Vi är ju ganska kända för å va smarta.
Får alla mammor skryta, så får alla mostrar oxå.

Nu sitter jag å kollar på fotboll. Fast jag har ingen aning om vilken match.
Jag måste skaffa mej mer koll på min tillvaro.

Min lillebror har tydligen krockat mä min bil oxå.
Vafan då. Jag måste ta mej till jobbet.
Om jag inte får magsjuka.


Publiken säger
Postat av: Ingeborg

krockat med din bil?!? Det lät inte bra! jopp, nudu, nu skriver jag från frankrike!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback