Jeopardy är lite min grej alltså.

Alltså, ni vet ju att jag klagade på min klocka för ett tag sen. Jag klagar än. Jag försöker sitta här i lugn å ro å va sådär överdrivet klipsk å kolla på Jeopardy. Men jag kokar lite inombords för att jag hör dä där tickandet ända hit. Inatt åker fanimej batterierna ut alltså!

Mina läsarsiffror har skjutit i höjden helt plötsligt. Dä gör mej livrädd.
Men för all del, lämna mej inte!
Stay with me!

Men!
Bara så ni vet så är jag ego å tycker att jag är roligast i världen.
Dä är därför jag å mejsjälv har så roligt ihop jämt.
Å så är jag lat oxå. Jag gör nästan inget vettigt alls.
Dä betyder att när jag skriver att jag har gjort nåt av värde ska ni tycka att dä är skitbra å gärna berömma mej för dä!

Jag har t.ex varit ute å gått mä Emma å Carro idag. I en hel timme!

Publiken säger
Postat av: Hannah

Heh, nee han är inget ragg :P

Postat av: Sara

Haha, hur lyckas man ha byxorna ut och in? :P

2008-01-28 @ 21:39:13
URL: http://berlan.blogg.se
Postat av: mija

Mycket duktigt Elin!

2008-01-28 @ 21:41:09
URL: http://abiggirldontcry.blogg.se
Postat av: sandra

Svar: jaa våren går gärna komma NU!!

Åhhh de värsta jag vet är när klockor låter..jag kan absolut inte sova då. man ligger bara och stör sig och de känns som man flyttas med sekundvisaren...usch.sjukt jobbigt!!

2008-01-28 @ 21:42:54
URL: http://sandranilsson.blogg.se
Postat av: Anja

Mycket bra! Läser din blogg flitigt ju:)

2008-01-28 @ 21:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback