KlenFis.

Idag är jag sugen på å ut å rida. Å inget hindrar mej. Egentligen.
Men, jag tror inte jag skulle orka. Man blir klen av å va sjuk.
Å eftersom hon mer än gärna leker cirkushäst istället för å lämna stallplanen så kommer mina krafter va slut redan där. Är jag rädd. Jag vill ha en häst på fyra ben, inte två. Inte idag.
Hon är envis som en åsna. Om inte värre.
, då kanske jag borde ge mej ut på en liten promenix. I need frisches luft.

image533
Min svarta skönhet.

Publiken säger
Postat av: Sofia

Hon är så fin! Och det var av den anledningen som jag vägrade köpa ett sto, vi har ett för tillfället på foder och jag drar mig varje gång för att handskas med henne. Sur, grinig och envis som satan.. Ganska lik en själv alltså.. ;p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback