Koll på tillvaron va dä.

Förut såg jag en fråga som löd:

hur många piercingar har du?

Stolt över å kunna svaret kryssade jag i 2. Skitnöjd.
Tills jag kom på -->
Vart fan sitter min andra?
Jag har bara 1 kvar. Å dä vet jag mycke väl.
Fan oxå.

Min finfina pärla i naveln är glömd å förlåten.

Publiken säger
Postat av: Anonym

Hahaha. Smart. Gills de i öronen? Tur att det inte var värre med bilen, och med brorsan för den delen! Japp. Det känns verkligen bra att jag trivs. Hade varit jobbigt annars!

Postat av: Emma

Eller hur. Låt oss vara vart vill vill vara.
Hemma eller i sälen :D
Så där hände det ju med min med i naveln,
bara försvanna.. Skinnet emellen bara krömp
bort liksom, hm. Ingen som har svar åt oss? :-P

2008-01-07 @ 17:58:52
URL: http://boodin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback