Lillebror und Me.

När väl min käre lillebror är social å inte skittrött är han rätt rolig å ha å göra mä.
Förut tävlade vi i "vem kan hålla handen över spisen längst"
Jag vann, men jäklar va dä gjorde ont.
När man tokeldar som jag gör blir dä riktigt riktigt varmt alltså. Iih.
Å våra armar va knallröda efter den där pärsen.
Figge fick för sej att han kunde bli brun om han sto där..så han började sola ryggen å magen å andra armen oxå.
Dä vore ju i å för sej vääldigt smidigt om man kunde få en solariebränna av en vedspis. Faktiskt.

Imorrn kanske jag ska på hockey i Vireserum. Där hängde vi varje hemmamatch förr. Nu va dä flera år sen jag va där. Å min lovely Jessica är ju faktiskt hockeyfru å hennes plikt är å kolla å min plikt som vän borde ju va å föjla mä. Men, så är dä ju dä här mä kära kära Harrys oxå. Vi får se hur dä blir.
Man kan ju köra kombination. Hockeyförfest.
Aaah. Så smart egentligen.
Dä borde finnas fler som mej alltså.

image568
Notera:
This profile-pic is back in the game. Välkommen tillbaka.

Publiken säger
Postat av: Ingeborg

Hihihi! Tack!

Jag gillar den bilden!

Postat av: Jonna

vilken fin bild:)!

2008-01-24 @ 19:44:29
URL: http://jonnaat.blogg.se
Postat av: ekke

vist e den ;) tar de som en komplimang ;)

2008-01-24 @ 20:04:32
Postat av: emelie

Hahaha vilken sjuk tävling! :)

2008-01-24 @ 21:51:55
URL: http://kaarlss0n.blogg.se
Postat av: mija

jättefin bild .
Vilka otroligt vita tänder du har :)

2008-01-24 @ 21:53:58
URL: http://abiggirldontcry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback