Lögner.

Jag har frågat om bloggämne. Lögn blev dä. Så nu måste jag skriva om dä. Ganska svårt eftersom jag aaldrig skulle få för mej å ljuga. Aldrig i livet. Ärlighet varar längst. Dä vet vi ju.
Men, okej. Mina lögner håller sån här klass:

◊Jag fyller år ganska många gånger per år, framför allt fyller jag år på Harrys.
Lögn. Men räknas ej pga hur smart dä är.

◊Att dä inte är några som helst problem för mej å gå
in å dammsuga en gästs rum.
Lögn. Dä ä ett skitstort problem å jag hatar dä. Men dä får man inte visa.
Jag bara ler.

◊Att jag tycker dä ä jättekul å träffa vissa folk från förr på juldagen t.ex.
Lögn. Jag tycker dä ä skitjobbigt.


Publiken säger
Postat av: Emma

Eller hur, bara jobbigt med lögner,
spec. om dom kommer på att man har ljugit.
Så sant så, ärlighet varar längst.
Sen kan man ju dra "vita" lögner.
Typ på korgen om en kille drygar äre bara säga:
men du, jag har pojkvänn ;) funkar alltid, hehe

Postat av: Emma

Haha, eller hur.. Fina utan utsmyckningar ;)
Ja, jag tror jag med har det, men
det syns typ inte. Bara jag som vet om det :D

2008-01-08 @ 17:29:09
URL: http://boodin.blogg.se
Postat av: Tobbe!!!

Jag hoppas du inte syftar på mig ang. "Att jag tycker dä ä jättekul å träffa vissa folk från förr på juldagen t.ex.
Lögn. Jag tycker dä ä skitjobbigt."

Jag bjöd ju dig på en femtiolapp vill jag minnas!!

2008-01-08 @ 18:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback