Loosers.

Jag brukar titulera mej själv Världens Sämsta Förlorare.
Jag hatar å förlora. Speciellt på frågespel. Man vill ju inte att folk ska veta hur dåligt uppdaterad man är lixom. Men tyvärr brukar dä låta såhär "meen aaah jag veet väl inte dä däär" Å så säger dom andra att "men dä här SKA man kunna Elin" Då blir jag skitarg å vill inte va mä mer. Dä är ganska smart faktiskt.

När jag spelade pingis va dä värsta jag visste när jag va tvungen å ta dom i hand även om jag förlorade. Jag ville inte se dom! Jag ville kasta racket i väggen å skrika fula ord, å gärna sparka lite i bordet oxå.
Eller så kan man skylla på att dom va vindögda. Men då är man ju lite elak.
Ego får man va, men inte elak.
Men jag kan ju inte rå för att hon inte kunde hålla ögonen i styr å att dä råkade förvirra mej en aning.

Å när Ami inte har gjort som jag hade tänkt på hästtävlingar har jag nästan varit beredd å sälja henne väldigt billigt. Eller så har jag skyllt på fåglar som stör eller konstiga ljud.

I alla fall blev jag skitarg idag när Sverige förlorade oxå.
Fan! som
Jenny sa. Fan.

Publiken säger
Postat av: Sofia

Höhöhö, jag är likadan. Som 14 åring blev jag utvisad under en innebandymatch för "oanständigt uppförande". Med andra ord slängde jag klubban tvärs över planen och skrek något fult till en motspelare... Hästen har jag också velat sälja ett otal gånger, likaså mig själv

Postat av: jennny

ohh länkad =) I'll make that up to you =)

2008-01-25 @ 23:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback