Polisdrama inatt.

EgoElin vecklar ut vingarna å säger: Gomorron.
Inatt när jag skulle gå å lägga mej sådär vid tio i ett gled polisen förbi här ute. Såklart blev jag skiträdd, för hur ofta besöker dom lilla Silverdalen lixom. Jag vågade inte kolla ut genom fönstret, trodde minst att dä skulle stå nån där å skjuta mej. Å såklart hörde jag massa konstigt när jag försökte sova. Huvva.
Men, idag  på morron fick jag reda på att dä va mr.Lillebror dom va ute efter.
Nej, han hade inte gjort nåt kriminellt.
Han va bara försvunnen efter ett fall från balkong.
Å ingen vet fortfarande vart han är.
Kom hem mä dej!

Dagen bjuder på ett jäkla Harrysvelande, tacos å promenix.

Publiken säger
Postat av: Sandra

Svar: Jasså, gillar du inte att se på film?? det gör jag, men inte overkliga filmer =)

vadå, är det din lillebror som är försvunnen?

Postat av: mija

Harry? again. Nä Elin, du måste hitta ett nytt inne-hak, ett hak mä folk :) hoho..

2008-01-26 @ 11:35:59
URL: http://abiggirldontcry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback