Positivism.

Nu har jag varit på fika mä Tanja. Även att vi inte ens va sugna så fikade vi.
 Dä måste man.
Å som vanligt drömmer vi oss bort till festivalen. Aaaaaaah.

Jag: Men alltså, Januari är ju snart slut.
Tanja: Ja gud ja, den är redan över för min del.
Jag: Min mä i princip.

När dä gäller tid, då är fruktansvärt positiva.
Allt annat är bara Men Orka Dryyyygt.

Publiken säger
Postat av: Hannah

Hehe, i have no clue! Men typ : / ehm nej ingen aning! Tror inte att nån av dom skulle sluta faktiskt! Dom kanske bara behöver nån extre : P

Postat av: Sandra

Svar: hihi jaa, man kan nästan känna pirret i magen man får när man lyfter i planet.

2008-01-08 @ 16:57:57
URL: http://sandranilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback