Ryktet går..

Att Håkan ska festivala i sommar.
Om han inte kommer hit till Hultsfred så dör jag.
Å nu vill jag inte ha kommentarer som säger att Jag dör OM han kommer.
Dä brukar bli ramaskri när jag nämner lovely Håkan


Däremot när jag skriver att jag tycker synd om dom stackars invandrarna.
Då är dä ingen som säger ett dugg, fegisar!

image576
Dä vore så fantastiskt

Flän, bara så du vet så är dä gräsplättar i Hultsfred.

Publiken säger
Postat av: Jennie

Va lustigt att dä blir RAMASKRI när du nämner "lovely" Håkan?? Näee, så lustigt är det inte Elin.. Då gäller det att undvika H-fred om han kommer dit..=P ;)
Lite roligt o jävlas med dig..du tänder ganska lätt när man pratar lite skit om honom.. Eller skit o skit..jag tycker ju INTE om honom..
That´s it!!

2008-01-28 @ 14:38:28
Postat av: Hannah

Jo de är de väl, fast de är nog inte så som du tänker dej att de är : P heh.

Postat av: Ingeborg

Haha, nej nej inget ramaskri här inte. Trots att jag inte gillar håkan.

Aa, men då gör vi likadant när vi lägger ut bilder och så. Alltid bra!

2008-01-28 @ 15:21:35
URL: http://brutalchoklad.blogg.se
Postat av: Sanda

Svar: hehe nämen oj.. de va ju lite väl seriöst..

Tack så mkt.. jaa ja gillar den. jätte skön!!

2008-01-28 @ 15:31:00
URL: http://sandranilsson.blogg.se
Postat av: Anonym

kommer håkan dööör jag

2008-01-28 @ 17:05:55
Postat av: Sofia

Haha nu trodde du allt att jag skulle skriva en hatkommentar men nej det tänker jag inte göra! För han är nämligen redigt bra live och vad kan bli bättre än kvällssol, fylla på öl och en artist som får publiken att hoppa sönder marken? Inte mycket.

2008-01-28 @ 19:16:49
URL: http://metrobloggen.se/soffipoff
Postat av: Anders

bara sa du vet ar hakan redan bokad till sveriges storsta festival... men det var val ingen skrall... antagligen kommer lasse och gastlirar i ar ocksa... synd bara att jag inte ar hemma da... lagg ner hultan...

2008-01-29 @ 05:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback