Super stressad.

Jag vet. Särskrivning. Jag hatar sånna. Jag trotsar mej själv.
Testar mina gränser lixom.
 DÄ kan va bara å göra en gång ibland har jag hört.

I alla fall hade jag en mördarmorron på jobbet.
Dä ä inte så himla lätt å hinna mä å fixa 5 konferenser innan 8,30,
 när allt annat morronstuff man måste göra tar fram till 8,30. Dä fattar ni va?
Å dä blir inte bättre av att gästerna hade haft grisparty i en av salongerna.
Man är inte sugen på sånt sådär tidigt. Då hatade jag dom.
Men på nåt sätt hann jag.
 Dom fick frukt, glas,godis,isåcitronvatten,block,pennor,värmefläkt å allt dom krävde.
Sen log jag mot dom å låssades va skitlycklig.

image537
Ja, dom här bilderna är faktiskt  tagna på mitt jobb.
In das konferenssalar å i gula salongen.


Publiken säger
Postat av: ingeborg

Hahaha, vilken trevlig unge det måste varit. Hahaha, barn kan var för roliga alltså. Det är annars ofta kul när de är sådär brutalt ärliga och säger saker man inte borde säga!
Fint ni har det på jobbet!

Postat av: Nora

skärskrivning - beviset på att små saker kan skapa STOR irritation ;D

2008-01-17 @ 15:29:22
URL: http://nuri.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback