This rastlöshet kills me.

Jag blir tokig. Jag måste lämna hemmet å soffan ett tag idag. Jag orkar inte mä Dawsons Creek å allt dä där längre. Ut ut ut. Jag tror inte jag har nån feber kvar..nattens svettattack gjorde jobbet.
Nu är dä bara halsen som ska inta normalläge sen är jag nog frisk.
Imorrn måste jag jobba. Dä känns sådär men dä finns ingen annan än jag som kan ta dä. Så då är dä upp å hoppa klockan 5 som gäller..förmodligen 20 över om jag känner mej själv rätt.

Å just dä. Årets näst bästa födelsedag är 4e april.
Å den näst bästa festivalen heter Peace&Love.
Så Flän. Nu fick du va mä.
Jättenöjd.

Nu lämnar jag boet å ger mej ut på äventyr. Nånstans i Småland.

Ciao.

Publiken säger
Postat av: Ingeborg

Japp, det hoppas vi på. Du verkar redan bättre. Men ska du verkligen ut och flänga när du är sjuk?

hehe, fast jag vet hur uttråkad man blir. Så fort man kan så springer man typ ut genom dörren!

Postat av: Anders

fel fel fel... arets toppen kille det ar jag det och darfor vet jag att P&L slar hultan iar igen.. gor nu inte samma mistag som forra aret och missa lasse gastspela

2008-02-01 @ 06:19:45
Postat av: Sofia

Jo precis det var min tanke också.. ;) Jag satt faktiskt o undrade om du skulle dit när jag såg bandlistan för P&L i tidningen häromdan med tanke på att Hellström fanns med ;)

2008-02-01 @ 07:50:55
URL: http://metrobloggen.se/soffipoff

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback