Västkusten. Ni har en smålänning att invänta.

Straxt ska jag åka till Lysekil. Mamma va här för 20 minuter sen.
"Ä du klar då precis efter halv, för då hämtar vi dej" Japp.
Men nej, jag råkade ljuga. Jag sitter här å
dricker pm å käkar smultronkex i godan ro.
Samtidigt plattar jag håret. Packningen är bara nästan klar.
Jag har bråttom. som vanligt.

Jag är bjuden på fest i Lysekil imorrn. Dä ä ju trevligt.
Men jag kommer inte känna nån. Å jag kommer nog inte kunna bete
mej som jag gör här hemma. För då vill dom nog aldrig ha dit mej igen.
Jag vet inte ens om jag vågar gå dit. Jag är ju så blyg. Hm.
Tanja- where aare you when i need you.

Ciao på ett tag. Alkodatorn is coming with me.

Publiken säger
Postat av: Emma

Hehe, ja det hoppas jag.
För det såg ju lite klent ut på artistfronten :-P
Så hoppas på mer TOK bra band :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback