brunöga goes blåöga.

Jag har haft en äkta hemmafrugadag idag. Jag har tvättat, städat å bakat. Å sen kom lilla Adam å stökade ner mitt golv igen mä sitt kakätande. Då ä dä tur att Hund-Alva är här. Hon käkar upp allt som kommer ner te hennes golvnivå.

Nu ska jag sova. Dä jobbigaste är att jag inte har några sängkläder i sängen eftersom jag rev ut dom idag på morrn för att jag skulle tvätta.
Sånt gör mej galen.
..men dä ä bara bita i dä sura äpplet å bädda i nya..
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Å såklart har jag lekt lite till. 
Blå ögon ä sådär..men ni skulle sett mej i ljusgrå.
Jag blev rädd för mej själv.

Före big change
å
Efter big change


Publiken säger
Postat av: suzette

Nejnej.

Jag har alltid velat ha sånna där rådjursögon som du har.. Brunt e fiiint=)



Haha.. Nej, har aldrig någonsin tagit kort på en häst, men de vore kul att prova. Hehe.

Men ja kan INGET om hästar ( o e faktiskt lite rädd för dom, tss) går de ens få dom att stå still där man vill ha dom? Haha..

Jag tar inte betalt så klart. Inte om de inte ska framkallas... Oftast lägger ja dom bara på en skiva. Och de gör jag så gärna gratis=)



Men ja är lite tveksam över Stoooora hästar bredvid lilla mig. hehe... LIte skrajsen. ;)

Postat av: niklas be

mkt fint:) verkligen.. haft en bra dag?

2008-07-08 @ 01:31:28
URL: http://niklasbe.blogg.se/
Postat av: Kotteby

Photoshop eller linser? Det är den stora frågan. hur går det med flötgröten? Eller har du testat min melon än?

2008-07-08 @ 09:03:43
URL: http://kotteby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback