Dä blev en dag på stranden.

Igår va jag å Adam i stugan hela dagen. Jag låg i en solstol, å han satte jag i skuggan mä tre hinkar..vatten i två å en tom..å så fick han en liten skål..å där satt han å öste å öste så jag kunde få lite lugn å ro. Ibland badade vi lite. OCH, vi matade fåglar. Jag skvätte vatten på dom först, men dom ä så jävla tama pga att morfar brukar mata dom i handen tydligen..aaah! Jag kastade brödbitar så långt ut jag bara kunde, men dom bara kom in igen..men så länge dom höll sej i vattnet gick dä bra. Sen tog en rackare ett skutt upp på land, herregud då sprang jag flera meter iväg å skrek
Adaaam kom hiiiit..KOM HIIT SA JAG..aaaadaaaam!
Han tyckte såklart dä va skitkul så han bara sto där å pekade på dom å sa bääää.
Dom flöt iväg te slut i alla fall så jag slapp hjärtklappning.

Nu ä jag barnvakt igen. Lillen får inte börja på dagis än nämlich.
Hitills idag har vi varit på Konsum å köpt nybakta frallor som vi har käkat.
Å nu sover han. Säkert skönt.

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback