Jag har en bror.

Jag har två småbröder, den ena av dom slutar aldrig förvåna mej. Dä ä mr.19. Ena stunden jobbar han på industri, nästa ä han arbetslös, nu jobbar han på nåt jäklans telefonmuseum i Virserum eller nåt. Å helt plötsligt fick jag reda på att han snickrar på Öland. Å häromdan kläckte mamma "Figge tränar typ teater varje kväll nu" Dä skulle kunna va värt den tredje smileyn i den här bloggen någonsin. Men den får vänta ett tag till, han gör säkert nåt storartat inom kort. Jag har ingen riktig koll på den där pöjjken, man hinner lixom inte mä.



Ärret fick han när han skulle leka stuntman genom en glasruta.
Hm, ja.

Publiken säger
Postat av: Sofia

och där emellan jobbade han väl med att sätta upp stängsel om jag inte minns fel

Postat av: Kalle

sv: du blev aldrig lisebergskanin? surt. hade nog varit kul tror jag :P iaf en sommar eller så. tänkl vad mycket man får kramas!

2008-07-19 @ 18:53:41
URL: http://elviskalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback