Jag tyder mitt horoskop.

"Du känner dig lite trött, men det blir betydligt bättre i juli månad. Innan dess gör du klokt i att inte stressa. Ta den tid du behöver och låt inte andras förslag styra din tid för mycket. Typiskt för dessa veckor är också att du har tur i kärlek- i synnerhet du som är riktigt sugen på en sommarflirt."

Ö-öuw.
Trött är jag ju nu. Å dä är juli, dä har alltså inte blivit bättre. Lögn.
Stressa gör jag ungefär aldrig faktiskt. Sant.
Tur i kärlek. Dä gör mej livrädd mä tanke på omständigheterna. Pass.

Varför står dä inte att jag ska få bra ekonomi eller nåt kan man undra.

Publiken säger
Postat av: Joel

öö-uuw... du vet väl att om man i samband med horoskop frågar om man inte kan få bättre ekonomi så får man en snigel på ögat...



/gammalt djungelordspråk


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback