Va skjera baghera?!

Jag vet inte riktigt va som händer mä mej.
Igår bangade jag ett party, för jag va trött. "jag orkar inte"
Idag bangar Tanja å jag ett party..för vi hittar ingen skjuts å dä
"blev alldeles för sent"
Vafan. I vanliga fall hade vi festat ändå, även om vi inte hade haft skjuts..då hade vi tänkt att dä löser sej alltid å så hade vi tokringt alla vi känner till nån blir så trött på oss så dom hämtar oss bara för å få oss å hålla tyst. Ungefär.
Å för trött har aldrig nånsin varit ett argument! Aldrig.

Alltså. Två bangade partyn inom loppet av två dar.
Vart ä världen på väg?

..imorrn kväll jobbar jag..å på lördag börjar jag 06,00..




Publiken säger
Postat av: t0tta

Åååååååhhhhhh... Hon börjar bli vuxen tittar stolt på ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback