Varning för ras.

Dä ä skitkonstigt å vakna utan å behöva dra på sej jobboutfiten å stressa te jobbet. Så förvirrande att jag vaknade mä lite panik å tänkte att
"jävlar nu har jag försvoit mej igen".
Jag vet knappt hur man beter sej när man ä ledig. Jag ringde Emma, hon löste problemet. Vi ska te Vimmerby, hon ska köpa nån örongrej te Gerry så hon slipper bli skitförbannad när han säger "VAA?!" hela tiden. Dä blir hon kanske inte, jag skulle blivit dä. Efter tre gånger nån säger va kan jag bli helt tokig å skrika DÄ VAA INGEET!.
Å då har jag ändå massa döva släktingar, som jag för övrigt va livrädd för när jag va liten. Jag vägrade komma ner till å mä. Dom lät ju så konstigt. Nu ä jag inte rädd längre, nu kan jag till å mä lite teckenspråk.

Jag måste nog fixa mej för avgång nu.

Publiken säger
Postat av: Bananbloggen

Ska du till Harran tonight??!



Är lite sugen... Trots att jag jobbar :P Men wtf, efter jobbet är jag ju ledig liksom!!



Ha en bra dag i Vimmerbaaaayyy!

Postat av: Sofia

.. och vilka vackra ord du kan :D

2008-07-19 @ 14:38:49
URL: http://brilliantdisguise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback