andreas jonsson.

Årets första speedway, done.
Dä va kul, för jag fick värsta hunken framför mej. Eller..han va en sån där jag brukar kalla AH-anonyma hunkar. Han hade superlånga ögonfransar..å dä råkade han höra när jag sa te Tanja. Den bjuder vi på. Å när man sitter sådär nära bakom nån så får man lixom lust å sätta fingrarna i sidan på dom så dom hoppar högt å skriker. Den bjöd vi inte på.
..vi såg en skitcool tatuering oxå..linus på linjen..en streck runt vristen,
 å så linus på sidan..väldans fin.
Hur matchen gick? Dackarna vann, har jag hört.

Nu har jag betalt tebax pengar te A-kassan.
..jävla taskiga dom där..

.Jag.Har.Ont.I.Huvvet.

Publiken säger
Postat av: Amanda

Den tatueringen vill jag oxå se :P

2008-06-03 @ 23:19:47
Postat av: Mickan

Jag tror jag såg dig! Jag tror vi satt på samma rad fast ganska långt ifrån varandra. Så jag vågade inte ropa på dig ifall det inte var du. Haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback