Bortskämda snorungar ä vi!

Jag va ju hos Therese häromkvällen. Hon ä min kusin, alltså har vi samma mormor som har skämt bort oss genom åren. Vi brukar alltid få häften till allsången av henne, bara för sakens skull lixom.
Men i år hjälper dä inte att vi tjatar, vi kommer inte få några.
Vi ska få dela deras sparpengar, vi barnbarn.
..vi får jobba på en höstpresent istället..förra året va den på 3000 kroner..

När jag fyllde 10 år fick jag en häst av henne.
Min första egna ponny. Laban.
..hon har betalt en å annan tandläkarräkning oxå..


Här sitter hon, lilla Sivan!♥

..å i helgen måste jag låna farmor å farfars bil..
..dä ä tur dom finns, dä där gammelfolket..

Men! Dä ä inte vårat fel att vi ä bortskämda. Dä ä deras!
Eller hur Emma?

Publiken säger
Postat av: jenny

haha ja helt ärligt, mormor betalade minsann tandläkaren så nu är det snart två år sen jag va där.. Vem fan ska betala den nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback