busy woman

Oj. Va jag ä upptagen hela tiden. Nu måste jag platta håret, fika hos Tobbe å sen ska jag på möte. Introduktionsmöte för dom stackars sommarjobbarna. Å när jag kommer hem, då ska jag berätta alla detaljer från festivalen, allt galet, all fylla, allt dumt sagt å allt dumt gjort. Förbered er på världens längsta inlägg från min sida. För så jävla galet har dä vatt, och..så jävla dumt.

Raggadisch!

Publiken säger
Postat av: malin widén

ville bara tala om att nu i 2 nätter har ni örebrofolk på karlslundsherrgård. För visst är det väl där du brukar jobba? Mina grannar är där och softar. ´2 barn har de med sig osså. Hoppas du överlevde helgen med festivalen utan en massa jobbiga minnen;-)

2008-06-16 @ 16:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback