dä pirrar i magen.

Dä pirrar i våra magar. Inte för att vi ä kära eller nåt. Mest för att vi pratar festival typ hela tiden. Dä ä fantastiskt. Dä ä roligt oxå att många hör av sej just i dom här tiderna å tror att dom ä mina bästisar. Men tji får dom, dom kan allt rulla runt där nere i leran om dä inte duger resten av årets 51 veckor.

..jag borde åka hem nu..å sova..men dä ä värdelös å försöka..
..dä ä varmt, dä ä ljust å så har jag en inneboende fluga..
..jag ska döda han ikväll..



gonatt

Publiken säger
Postat av: suzette

Haha. ja tror inte de heter " min fantastiskt bra svenska" heller.. Hehe... 1-1 till oss=) Haha..

Postat av: Pernilla

Heej, är allt bra med dig? Kramis

2008-06-03 @ 12:11:46
URL: http://candygirl84.webblogg,se
Postat av: Louise

Usch ja, din tant där nere verkar vara läskig!

Men det är ju roligt om man kan ha sån kontakt med vissa grannar som du har med en av dina :)

2008-06-03 @ 13:52:01
URL: http://rosaochfluff.blogg.se/
Postat av: pop-mört

Daahhh! MAD Jag vill oxå gå på hultsfred!!!

2008-06-03 @ 15:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback