Den där katten alltså!

Förra veckan sa nån te mej att dä låg en överkörd katt nere på stora vägen här i Silverdalen. Tråkigt tänkte jag bara..till dom sa att den va röd. Katt-Linus ä röd. Men han va inte överkörd, han kom skrikandes när jag kom hem te pappa i vanlig ordning. Tur för han. Jag tror inte han skulle kunna bli överkörd..han brukar klättra upp i ett träd å hänga runt stammen så fort man startar bilen.
Å så hopper han ner när man har åkt iväg.
..å så gillar han å hugga Emma i huvvet, klättra upp på folks ben,
 å anfalla hundar som går förbi hemma..jätteroligt..
Jag har lärt upp han bra.

Han gillar närhet oxå, den där Linus.
..å framförallt gillar han mej..


Publiken säger
Postat av: Kotteby

Öva upp dina keyboardtalanger. På onsdag börjar Kottebyz repa. =)

Postat av: Sandra

Svar: hahaha jaaa eller hur =)



Åh vilken sööt kissemiss..ler'

2008-06-23 @ 19:58:18
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback