Fylledatorn har blivit bakis, nu som först.

...jag har spillt pm i min dator..
Nu som först verkar hans bakfylla komma.
Sådan matte sådan dator..å ingen bakisdag UTAN pm

..dä värsta ä att jag kommer få käpa ett nytt tangentbord..
..igen..

å för er som inte har hängt mä..min bärbara dator tog sej en riktig vinfylla för 1,5 år sen..han sluddrar som fasen om man försöker skriva på dä vanliga tangentbordet..dä blir mest en massa siffror..så alltså har jag haft ett extra där över..men..ja..nu har dä ju råkat dricka lite pm..som sagt.

Nu hänger jag vid pappas dator,
eftersom jag tvättar mina kläder i hans tvättmaskin.
Men den här datorn ä inte direkt normal den heller märker jag.


Publiken säger
Postat av: Amanda

Men elin vad gör du egentligen? :P

2008-06-10 @ 07:20:41
Postat av: suzette

Haha. du e säker på att de e bakfylla så de inte bara e att Elin har tryckt in insert knappen? Hehe.



Ja var nära på att bryta av min dator (på riktigt) för drygt ett år sen, för när ja skrev typ "HEJ" så blev det "7%4". då kom min lite mer dator-intelligenta granne in o garvade åt mig, tryckte bort mitt fel kommando å så funkade de igen.



Typiskt mig bara så hände samma grejj igen, efter att han flyttat till stockholm.

Så de va inget annat än å ringa hans mamma för att få hans systers hem nummer så ja kunde fråga honom IGEN vilken knapp de va.



Haha. Då garvade han ännu mer.





Hoppas du får en bra festival.

Sup lite för mig mä:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback