Håkan Hellström ÄR fantastisk.

Förresten fick jag höra Håkan igår. Dom tog sitt ansvar å ringde mej. Dä va tur för dom dä. Jag hörde nästan ingenting, men dä jag hörde va fantastiskt. Sen fick jag ett mms. Eller, ett film-mms. "dä ä så jag säger dä, du är dä finaste jag vet" jag undrar om dä va slumpen eller om dä va uttänkt.
..jag låssas för mej själv att dä va planerat..å att dä va Fläns idé..


Publiken säger
Postat av: anders

sjäklart ska jag ha all cred för håkanlyssnandet... väntar bara på nästa gång jag får höra nu kan du få mig så lätt live ;)

2008-06-29 @ 21:25:59
Postat av: t0tta

Hinner inte.. Ska köra upp till Ronneby kl 8.00 imorgon.

Postat av: Tobias

svar: i nuläget är han matchens hjälte ;)

2008-06-29 @ 22:03:34
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Anders

Hehe, i wuz there :P

Tack för solen förresten! Fortsätt så, klarar mig utan regn resten av sommaren. ^^

2008-07-05 @ 16:36:00
URL: http://meanders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback