Ingen röd tråd direkt.

Fredrik säger:

Haha, nu måste jag jobba lite till innan jag ska hem.
Tack för underhållningen!

Andra personen som säger att jag är underhållning.
Fast Ekke sa dä bättre..han sa Du e REN UNDERHÅLLNING Elin.
..dä måste va min förmåga å säga fel saker..



Jag ska snart på speedway. Jag hatar lukten, jag hatar hur dom låter å jag hatar att Tanja beter sej som ett helt galet freak å ställer sej upp å skriker å hoppar å klappar händerna. Jag sitter.
Mamma ska mä oxå. Hoppas hon håller sej på min fattarknapptinget-nivå.
..nu har jag i alla fall lärt mej att röd å blå hjälm it is..

å som vanligt får jag väl låssas va speedwayfru.
då blir dä mer spännande.


Min tatuering.
Svart å rosa. Dä känns som mitt tema.

Publiken säger
Postat av: Tobias

svar: tur då :D

Postat av: Fredde

Jag tror snarare det är din förmåga att säga rätt saker.

2008-06-03 @ 22:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback