Jag vill oxå!

Flän å Joel har ringt. Eller, först ringde Joel. Han satt utanför tältet å drack öl å pratade om hur dålig Flän va om man jämförde mä honom som minsann ringde i alla fall. Jag höll mä om att Flän va värdelös. En halvtimme senare ringde han. Dä ä tur man har dom runt lillfingret.
Han va jättefull å klockan 23.00 ringer han igen. Tydligen.
 Han gillar å väcka mej.
..å på lördag hoppas jag få höra Håkan live genom telefonen..


Två Flän å två Joel. Vilken pärs.

Jag ä inte bitter för att jag inte ä på festival. Nej då.


Publiken säger
Postat av: joel

jag ska upp och jobba om tre timmar.. det är syndast om mig.. Jag borde vara där.. jag heter joel!!!

Postat av: Mli

Då är inte det här läge att berätta att jag sålde min Peace and Love biljett idag och skrotade festivalområdet för att istället hänga alldeles utanför? Bara för att jag var så jävla fattig och pengakåt? Skämmes på mig!

2008-06-27 @ 02:02:03
URL: http://lenaemeliemarie.blogg.se/
Postat av: therese

Svar: okej. min är nog inte bättre, möjligtvis väldigt lite.. Om det inte blir bra snart får jag väl gå på sjukan =(

2008-06-27 @ 14:14:21
URL: http://tyttan.blogg.se/
Postat av: anders

rackarns fillibajs också nu blir jolly mer kändis än mig bara för att hans mobil har bättre batteria nasim.. jag som skulle ringa igen om det inte vore för mobilen

2008-06-29 @ 21:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback