Så aktiv alltså.

12 timmar. Done. Dä ä skönt å komma hem 03.30 å inte somna direkt..å så ska man upp igen vid 7.30. Jag trodde faktiskt inte dä va sant när Tanja gick upp. Jag ville sova, fast jag va rätt svettig. Inte så skönt. Å vid 8.00 började vi jobba. Ännu mindre skönt. Vi har suttit i solen tre timmar i sträck å inte gjort ett skit mä varsen pm i handen. Men, vi har faktiskt jobbat oxå. Lite då å då. Glidit ner mä grejjer te festivalområdet å sånt där..fåret kör å vi sitter breve å tjatar om så oviktiga saker så han håller på å blir tokig. Då sjunger vi lite istället, men dä verkar han inte heller gilla.

Nu har jag lånat min syrras dusch. Å snart ska jag på fest.
Å så jobbar vi 12 timmar imorrn igen.
Som sagt, viking.

Harrys va kul, förresten.
Å allt va nästan gratis. Som vanligt.


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback