Stackars mej. Faktiskt

Jag säger såhär. Vägen te mamma har aldrig vatt så lång som den va nu i eftermiddag. Jag har haft en av världens sämsta dagar. Och jag har jobbat. Då va dä synd om mej..och om Jennö som hade ont i revbenet så hon inte kunde skratta ordentligt..Emelie va dä oxå lite synd om. Hon hade ont i örat.
Men såklart va dä mest synd om mej som fick åka hem efter 2 timmars lidande. Inte nog mä att jag va ute igår så har jag lidit av mensvärk modell large. Dä betyder att jag nästan svimmar å håller på. Inte nog mä att vi ska ha skiten, vi ska må dåligt av den oxå. Helvete alltså.
Inte ens mitt knarkande av Ibumetin hjälpte.
Jag ringde Emma som kom som ett skott å hämtade mej. Väl hemma sov jag i 3 timmar. Dä va jag värd, å dä va behövligt.
Nu ä värken som bortblåst, men jag ä fortfarande trött.

Publiken säger
Postat av: Anonym

Då är du alltså inte gravid...

2008-06-29 @ 18:32:03
Postat av: Louise

Ja, det tror jag också!

Men det är ju så länge tills det är dags.. Bläää.. Haha..



Hur länge har du haft körkort?

Postat av: Sofia

Men kan du inte börja med p-piller som jag hört ska lindra såna där kraftiga smärtor? Jag skulle hängt mig om jag var tvungen att utså sånt där..

2008-06-29 @ 20:20:46
URL: http://metrobloggen.se/soffipoff
Postat av: jenny

ja de är inte lätt när de är synd om oss:)

2008-06-29 @ 20:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback