Öland ä ööööver.

Okej. Öland va nice. Dä va lite kallt, lite blött, lite solit å väldit kul.

Igår gjorde jag va man kan kalla en typisk Elingrej. Jag trodde att jag hade blandat världens godaste grogg rätt i flaskan..Men..efter sådär 4e klunken märkte jag att jag hade glömt hälla i läsk. Dä va faktiskt skitäckligt. Euuuw.

Annars gjorde jag förvånansvärt lite dumt.

Jag myglade in mej på strandbaren bara
..tog Robbans färdigförbrukade band å sa te vakterna att nån minsann hade dragit av mitt..å Kristin påstod att jag hade gått in mä henne förut. Så lätt va dä..jag fick ett nytt band å sen va dä inte mer mä dä. Dom ville se leg, men dä hade jag ju inte mä mej..
"määäh, känner ni inte igen mej eller?!!"

Väl där inne träffade jag på en som skulle varit min granne i Stöten. Mr.Bartender. Han kände igen mej å frågade om vi inte hade hånglat i stöten.
Nej tack, men vi bodde grannar ett tag.

Inte ett enda kort tog jag. däremot filmade jag
..men dä vågar jag inte visa..då dör nog jag inom kort..

Nu ä dä fan färdigfestat på ett tag!

Publiken säger
Postat av: t0tta

Hahaha, låter som du har haft kul..



Japp.. Man ska vara positiv =)

Postat av: johanna

Måste bara fråga vet dina chefer om din blogg? 'är det okje att ha en blogg för dom?



2008-06-23 @ 11:18:50
Postat av: Pernilla

Heej!! Allt bra och hade du en bra midsommar? Kram

2008-06-23 @ 11:46:58
URL: http://candygirl84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback