Bara för jag stääääädar.

När jag städar har jag miljontals andra grejjer å göra.
T.ex tog jag lite kort på håret även att jag inte orkade förut.
Å lite för att ni tjatar så förbaskat, men dä tackar jag för.
För jag vill inte städa!  Dä ä faktiskt ganska tråkigt.
image672image673
Rosa it is å rosa is the shit. Som jag brukar säga.

Ni får störa mej hur mycke ni vill nu så jag måste ha pauser å så.
Jag gillar städpauser.

Publiken säger
Postat av: Twinkle Trixabelle

Mmm...helt perfekt! De e ju enbart för din skull ja sitter o bloggar om Melodifestivalen varje vecka. Hehe =D Kram

Postat av: Ingeborg

Det spelar ingen roll hur många bilder jag ser på ditt hår. Jag blir lika kär varje gång. Det är underbart!

2008-03-03 @ 18:56:17
URL: http://brutalchoklad.blogg.se
Postat av: Frida

Vill oxå ha, var gör du dem? Går d utana att sätta i löshår?

2008-03-05 @ 21:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback