Dä säger bara svisch!

Jag kom hem från jobbet där jag har städat hela dan. Å så fick jag värsta städrycket när jag kom hem. Dä kan inte va normalt direkt. Dä kan va rent hus som har satt griller i huvvet på mej. Jag vet inte. Men jag vill inte leva mä äckliga små parasiter i mitt hem. Så jag skrubbade toa å golv å kök hej vilt. Å nu, ja nu ä jag barnvakt åt min minstinglillebror. Än så länge går dä bra. Men dä dröjer nog inte länge innan vi blir osams eftersom dä bästa jag vet verkar va å retas mä han. Fantastiskt kul faktiskt.

Nu kommer visst våran pappa på besök. Då gäller dä att jag går ner så han slipper sucka "sitter du där nu igen?"
Jaa dä gör jag. Jag har ett bloggsverige å underhålla.

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback