Favoriten Elin!

"Ge mej din bloggadress igen så ska jag lägga till dej i favoriter"
Dä ä så dä ska låta!

Nu måste jag faktiskt sova. Idag va jag supernära å inte komma ur sängen. Men dä skyller jag på att dä droppade stenhårt på mitt fönsterbläck, eller va dä heter, hela natten. När ja väl har vant mej vid klockan, ja då ska dä droppa istället. När tusan ska man få sova ifred?

image730
Brown eyed girl says gonatt

Gute nacht!♥

Publiken säger
Postat av: joel

men det är ju en fanatiskt bra ide... den där kommer du bli miljonär på...

lätt...

men hur har du tänkt, är det liksom en bert karlsson med dildo på, eller en dildo som man målat bert karlsson på?

hmmm

Postat av: Ingeborg

Haha, ja det gör de, inte så bra det. Det är jobbigt med små klåfingriga barn!

2008-03-19 @ 10:31:07
URL: http://brutalchoklad.blogg.se
Postat av: Emsan

Gaah, jag förstår droppandet! Apirriterande ju!

2008-03-19 @ 13:36:54
URL: http://www.emmaa86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback