Gudskelov att dä inte ä så!

Fröken Kennmark går å lägger sej mä funderingen:


Hur skulle dä va om jag å Emma va siamesiska tvilliingar?

Min första spontana tanke ä Fy fan för Gerry!


..jag återkommer i ärendet..

image770
Hade jag varit lika lycklig om Emma satt fast i sidan på mej?
.dä tål å tänkas på..

Gonatt♥


Publiken säger
Postat av: t0tta

Har honom hemma nu.. han är fiiiiiiin *klappar på.. Gott kaffe, lagar han också *S*

Postat av: joel

jag undrar mest hur dom gör om dom pruttar i en hiss... skyller dom på varandra då?

och tråkigt om andra sidan får till det först, det är ju inte direkt som att man kan ljuga om att man blivit av med oskulden ;D

2008-03-28 @ 01:53:34
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback