Jag har aldrig.

Nähä om man skulle ta å tänka på refrängen.
Imorrn ska jag inte upp dödligt tidit i alla fall. 7.30 typ. Eller kanske 8 räcker.
Jag å Emma ska till Vimmerby å shoppa loss på obefintliga pengar.
En viss liten skrutt fyller ju år på söndag. Ida heter hon.

Hund-Alva ä tebax hos mej
. Hon har fått bo hos min mamma ett tag.
Hade jag skrivit "sin mormor" hade jag stört ihjäl mej på mejsjälv.
En persons mamma ä INTE en hunds mormor. Punkt.
Men i alla fall så betyder ju dä att jag måste ge mej ut nu mä henne.
 Dä ä mörkt
, dä ä kallt å dä ä jäklans läskigt.
Jag ä tydligen inten så tuff som jag tror alltid.
 Iiiiiih.

image761
Dä här ä inte Hund-Alva. Dä ä Katt-Linus.
Han vakar lite över mej.

Gonatt♥


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback