jag har kommit på dä.

Alltid när jag har en tid å passa tänker jag att oohh dä ä ju skitlångt kvar. Å så tar jag dä skitlugnt hela dan. Sen..när väl börjar dra ihop sej..då jäklar får jag stressa som en tok. Dä ä därför jag alltid kom för sen till jobbet förut. Observera kom. Nu för tiden ä jag grym på å stämlpa in i tid!
Men nu till exempel sitter jag bara här. Jag borde börja fixa mej för låssassnoppsparty <--bra hänga gubbe ord!
Klockan 4 ska jag iväg å käka mat å sånt. Jag tycker skitmycke om å bli bjuden på sånt här!
Jaa! Dä va en pik te alla jag känner!

Nähä. Man kanske skulle ta å klä på sej.

Publiken säger
Postat av: joel

äääh, varför klä på sig? såna där fester urartar alltid till nakna pyjamaskrig i alla fall ;)

sant, jag har sett det många gånger.... på film

Postat av: joel

oooh....ooooh...

*gnuggar händerna*

mycket bra ide...

*dreglar*

hehehe

hehe

he

2008-03-14 @ 15:47:08
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback