Jag vet att ni har saknat den idag.

Nu måste Fröken Kennmark sova. Igen. Jag saknar mitt arbetslösa liv. Dä ä ju lixom på kvällarna dä händer. Men dä ä bara gilla läget å acceptera! Idag somnade vi nästan i relaxrummet när vi hade paus. Man får ju inte sova på jobbet. Vore ju bra tokit. Hur mycke paus som helst får man ha. Men inte sova.

Kvällens fundering får bli:
Varför va jag blond när jag gick i nian? Bra onödigt!
image708

Gonatt♥


Publiken säger
Postat av: jenny

haha ja då lär man ju sitta som ett frimärke i väggen.. men Dandi sparkar aldrig, peppar peppar! Jag borde ha lärt mig nåt efter att hon trampade sönder min förra mob.. men icke.. Idiotiskt att kravla runt när jag vet att jag har en jacka med skitdåliga fickor där allt bara trillar ut!

Postat av: joel

jag var sämst på provet... nej, faktiskt inte.. jag är förvånande nog väldigt seriös när jag masserar...

och det är inte många inlägg där vi inte får äran att se en bild på "fröken Kennmark"...

jag funderar på om det är ett led i hypnos mot att vi ska skänka våra pengar till dig... samma som jag använder med min header... fått ihop 3.50 hittills.

Way to go!

2008-03-11 @ 23:19:14
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: HELENASCITY

ha en trevlig dag ;)

2008-03-12 @ 12:36:02
URL: http://helenass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback