Jag vill inte sitta ihop mä Emma.

Jag kom fram till att jag inte skulle va så lycklig om jag satt ihop mä Emma. I å för sej skulle dä bero på vem av oss som hade kontroll över benen. Skulle hon ha dä skulle jag va skitgnällig för hon ä ute å går å ute å springer som en tok. Jag skulle bara guppa mä. Å skulle jag ha kontroll så skulle hon va skitgnällig för att vi inte orkade träna. Å mä hennes kräkfobi skulle hon säkert på nåt sätt slita sej loss om jag fick magsjuka.
Å så skulle dä va ett jäkla liv när vi skulle klä på oss.

Nu måste jag gå å hämta mammas bil. En liten golfpärla utan servostyrning. Jättemysigt. Å så får jag i trean hela tiden så vi hoppar å studsar på vägen. Wedit wolit, som mormor skulle sagt.

Jag ska fika mä Emma, Malin å blivande mamma Jejja.
Hon har nog en tjockismage nu..iiiih!


Publiken säger
Postat av: joel

äääh, å andra sidan har du ju dubbla chanser att få till det då.. för om inte snubben gillar ditt fejs (nära till hädning här ;) så kanske han diggar emmas ;D

Postat av: Louise

Hahaha! Det gjorde han också :P
Ja, det hoppas jag med.. Men det tror jag! :)

2008-03-28 @ 12:08:12
URL: http://rosaochfluff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback